LAVAŞ BÖREĞİ



             Çok basit bir tariften bahsetmek istiyorum bugün. Bizim eve çok yakın pide - lavaş fırını var. Sabahları oradan lavaş alıp, sıcak sıcak üzerine tereyağ sürüp yemeği çok seviyoruz. Soğuyunca eski lezzeti kalmıyor, kuruyor. Bu nedenle kalan lavaşlardan börek yaptım.


Malzemeler

  • 3 adet lavaş 
  • 1 çay bardağı süt
  • 3 çorba kaşığı sıvı yağ
  • Tuz
Yapılışı

  • Öncelikle tavayı yağlıyoruz
  • Birinci lavaşı tavaya bırakıyoruz
  • Hazırladığımız sütlü karışımla lavaşı ıslatıp ardından peynir rendeliyoruz.
  • İkinci lavaşa da aynı uygulamayı yapıyoruz
  • Üçüncü lavaşı da ekleyip kalan sütü üzerine dökerek onu da ıslatıyoruz.
  • Üzerine bir kapak kapatıp biraz pişmesini bekliyoruz. Altı kızardıktan sonra ters çevirip diğer tarafı da kızartıyoruz.



Afiyet olsun:)

Yorumlar

  1. ay of senin bu blogun diğerinden daha önemliiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle mi diyorsun. Bu konudaki onerilerine ve destegine her zaman ihtiyacim var yorum icin tesekkur ediyorum

      Sil
    2. ya işte yazsana böle özgün tarifleeer bak ben de en son bir tarif yazdım nefis nefis dene benceesiii :)

      Sil
    3. Ay nasil sevindim anlatamam. Senin tarife de hemen bakiyorum. Yorum için çok tesekkur ediyorum.

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar